Publications and Presentations

 

Past presentations can be found in SlideShare.

Publications to have a look at:

Brauer, S., Ruhalahti, S., & Hallikainen, V. (2018). Digital professional learning triggers: in an online badge driven process. Education in the North, 25(1-2). https://www.abdn.ac.uk/eitn/journal/545/

Brauer, S. (2018). Työelämälähtöiset osaamismerkit – toivotusta osaamisesta tunnistettavaa https://pelimerkit.metropolia.fi/2018/08/09/tyoelamalahtoiset-osaamismerkit-toivotusta-osaamisesta-tunnistettavaa/

Brauer, S., Ruhalahti, S., & Pakanen, L. (2018). Digitaaliset osaamismerkit – merkillä on väliä    [Digital open badges – Badges do matter]. Retrieved from                       https://pelimerkit.metropolia.fi/2018/05/07/digitaaliset-osaamismerkit-merkilla-on-valia/

Brauer, S., Kettunen, J. & Hallikainen, V. (2018). “Learning Online” for vocational teachers –    Visualisation of competence-based-approach in digital open badge-driven learning. The Journal of Professional and Vocational Education: Vocational education and training in the Nordic countries, 2, 13-29.

Stockley, P., Lius, E., & Brauer, S. (2017). ‘Learning Online’ introduced open badges to teachers’ professional development. [Badge News]. Retrieved from Open Badge Factory Website https://openbadgefactory.com/badgenewsobfcase7/.

Brauer, S. & Siklander, P. (2017). Competence-based assessment and digital badging as guidance in vocational teacher education. In H. Partridge (Ed.), Me, Us, IT! Proceedings ASCILITE2017: 34th International Conference on Innovation, Practice and Research in the Use of Educational Technologies in Tertiary Education

Brauer, S., Siklander, P. & Ruhalahti, S. (2017). Motivation in Digital Open Badge-Driven Learning in Vocational Teacher Education. Ammattikasvatuksen aikakauskirja 3/2017.

Brauer, S. (2017). Osaamisperusteisen arvioinnin ja digitaalisten osaamismerkkien vaikutus opiskelijan motivaatioon / Sanna Brauer. // ePooki : asiantuntijablogi. – Oulu : Oulun ammattikorkeakoulu. –  2017 : 7.4.2017 ammatillinen opettajankoulutus; arviointi; http://leevi.amkit.fi/vwebv/holdingsInfo?bibId=205774

 *
 *

Brauer, S. 2015. Osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen – oppimistulokset nousuun digitaalisten osaamismerkkien avulla. Konferenssiesitys. AMK- ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivät 23.–24.11.2015. Helsinki. http://www.alvar.fi/tutkimuspaivat/tutkimuspaivat_ohjelma_tiivis.pdf

Ruhalahti, S. Brauer, S. & Korhonen, A-M. 2015. Osoita osaamista osaaamismerkein – osaamispisteet pelissä ja avoin verkkokurssi. Konferenssiesitys. Peda-Forum
20.-21.8.2015. Helsinki. https://www.hanken.fi/sites/default/files/atoms/files/osoita_osaamista_osaamismerkein_-_osaamispisteet_pelissa_ja_avoin_verkkokurssi_.pdf

Brauer, S. & Ruhalahti, S. Osoita osaamista osaamismerkein – Oppiminen online & osaamispisteet pelissä. Konferenssin workshop-esitys. Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa ITK15. 15.-17.4.2015. http://www.itk.fi/2015/ohjelma/workshop/282

Brauer, S. Järvinen, S. & Stockley, P. Innostavaa osaamisen tunnustamista osaamismerkeillä – Oppiminen Online. Konferenssin foorumiesitys. Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa ITK15. 15.-17.4.2015. Hämeen kesäyliopiston julkaisuja, sarja B. http://www.hameenkesayliopisto.fi/wp-content/uploads/2015/05/ITKjulkaisu_lowres.pdf s. 16-17.

*

Mattila, P., Brauer, S., Arhippainen, L. & Rantakokko, A. (2013). Towards immersive user-friendly future learning spaces in education.

Mattila, P., Krajnak, J., Arhippainen, L. & Brauer, S. (2012). Education in 3D virtual learning environment: Case Virtual-Mustiala.

 

Julkaisut Oamkin julkaisurekisterissä:

3
Osakohde monografiassa Icon
4
Osakohde monografiassa Icon
5
Osakohde monografiassa Icon
6
Osakohde monografiassa Icon
7
Osakohde monografiassa Icon
Brauer, S. (2009). Teatteri sopii sosiaaliseen mediaan. Repliikki : Suomen harrastajateatteriliiton tiedotuslehti, 4, pp. 6-7.

Save

Advertisements